تصاویر | لاشه هواپیمای معاون رئیس‌جمهور مالاوی پیدا شد-راهبرد معاصر

تصاویر | لاشه هواپیمای معاون رئیس‌جمهور مالاوی پیدا شد

خبرگزاری فرانسه گزارش داد بعد از ناپدید شدن هواپیمای حامل معاون رئیس‌جمهور مالاوی، گروه‌های امدادی لاشه این هواپیما را پیدا کرده‌اند.
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۵ - ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 11
کد خبر: ۲۴۴۹۳۰

به گزارش راهبرد معاصر؛ یک منبع نظامی، بعدازظهر امروز (سه‌شنبه)، به خبرگزاری فرانسه گفت لاشه هواپیمای حامل معاون رئیس‌جمهور مالاوی که به علت شرایط بد آب‌وهوایی رو گذشته از صفحه رادار محو شده بود، پیدا شده است.

ارتش مالاوی امروز احتمال داده بود که این هواپیما در یکی از مناطق جنگلی این کشور سقوط کرده باشد. ارتش مالاوی همچنین اعلام کرده بود که وجود مه غلیظ و درختان انبوه فرایند جست‌وجو را دشوار کرده است.

منابع خبری، عصر روز گذشته، از ناپدید شدن هواپیمای حامل معاون رئیس‌جمهور مالاوی خبر داده بودند. دولت مالاوی اعلام کرده بود که این هواپیما ۱۰ سرنشین داشته و یکی از سرنشینان از آن «ساولوس چیلیما» معاون رئیس‌جمهور این کشور بوده است. هواپیمای حامل معاون رئیس‌جمهور مالاوی هنگام پرواز بر فراز این کشور آفریقایی از صفحه رادار محو شد و عملیات جست‌وجو برای یافتن او روز گذشته آغاز شد.

«کولین زامبا» سخنگوی دولت مالاوی روز گذشته در این باره گفت یک هواپیمای ارتش ساعت ۹:۱۷ صبح دوشنبه به وقت محلی «از لیلونگوه» برای پرواز به مقصد فرودگاه بین‌المللی مزازو برخاست و قرار بود ساعت ۱۰:۰۲ صبح فرود آید.

زامبا همچنین اعلام کرد «لازاروس چاکورا» رئیس جمهور پرواز برنامه ریزی شده خود را به مقصد باهاما لغو کرده و به همه دستور داده است عملیات جست‌وجو و نجات فوری را برای یافتن این هواپیما انجام دهند. / ایسنا

تصاویر | لاشه هواپیمای معاون رئیس‌جمهور مالاوی پیدا شد

تصاویر | لاشه هواپیمای معاون رئیس‌جمهور مالاوی پیدا شد

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده